Buat DUIT RAYA!! JOM!!!



    Assalamualaikum dan salam satu Ramadhan, Alhamdulillah! Dah lama tak update entri baru, kalau entri aku sebelum-sebelum nie semuanya pasal fakta, entri kali nie aku cuma nak promote cara nak buat duit raya yang masyuk dan mudah. Korang pernah dengar $tiforp? Untuk pengetahuan korang, benda nie baru sahaja melanda Malaysia lebih kurang 3 bulan yg lepas, so masih x ramai yang tahu pasal Stiforp nie. $tiforp nie adalah komuniti usahawan dari pelbagai syarikat MLM bergabung dalam projek $tiforp Mastercard.
 
    Untuk pengetahuan korang, Stiforp nie bukanlah skim cepat kaya ataupun sewaktu dengannya, sebaliknya  adalah satu projek besar-besaran yang baru sahaja melanda Malaysia. Aku pun sebenarnya kurang berminat dengan bisnes2 MLM nie walaupun boleh buat duit cepat ( bergantung pada usaha korang sebenarnya). Tapi bila lihat ramai kawan-kawan yang masih sedang belajar tapi boleh pakai fon mahal2..jeles jugak rasa, so aku pun buat keputusan nak join benda nie.








   Ada 2 sebab kenapa aku cakap kenapa $tiforp nie lain dari yang lain dan menarik dan tak rugi untuk korang join:

1) Dengan $tiforp, korang boleh buat duit dengan hanya menggunakan internet, x perlu menghadiri mana2 seminar atau pergi ke sana ke mari.. yelah kan..sambil2 online buka facebook dan twitter, apa salahnya ambik masa sikit untuk duit. Aku pun buat entri nie sambil2 online facebook dan twitter.

2) Lepas join benda nie, semua duit korang akan dimasukkan ke dalam satu kad debit yang dipanggil Payoneer Mastercard. Kad ini boleh digunakan di mana2 ATM di seluruh dunia untuk korang withdraw duit korang

Nie adalah contoh kad yang aku cakap tuh

  Kalau korang rasa aku nie tipu ke apa ke..terpulanglah pada korang. Aku buat entri pasal nak ajak korang buat duit. Kalau korang join, korang sendiri akan dapat duit, kalau x minat korang yang rugi. Aku goyang2 kaki je duit masuk, rugi worr korang sebab benda nie masih baru, x ramai lagi yang join. So makin cepat korang join makin besar peluang untuk korang jana duit. Dah masuk bulan puasa nie, apa salahnya buat duit sikit kan? Duit raya lar..

Korang boleh tengok gamabar kat atas nie contoh pendapatan  mereka yang join benda nie

Dekat sini aku cuma cakap secara general sahaja, bisnes nie 100% halal, insyallah! Yang penting korang sendiri ada inisiatif untuk buat duit ke x. Ingat, Tuhan tidak akan mengubah nasib sesuatu kaum melainkan mereka yang berusaha mengubahnya. Apa salahnya mencuba kan? So kepada mana2 yang berminat anda boleh:

1) Pergi ke website http://bisnespower.com/aqhari dan daftarlah secara percuma di sana dahulu
2) Boleh hantar apa2 email atau pertanyaan ke koriesama4@hotmail.com

P/S: Kalau korang masih was-was pergilah ke website di atas dan daftar dulu, kalau betul2 berminat bolehlah add saya di facebook saya  http://www.facebook.com/aqhariadli  atau twitter saya di  https://twitter.com/MABMA_92 




0 comments:

Post a Comment